את חגיגות השנה למתחם האירועים VIGO הממוקם בצומת בילו, הבעלים אושרי כתב ומנהלת המקום אושרת ביטון לא ישכחו לעולם "במקום חגיגות קיבלנו את הקורונה" הם מחייכים. "במרץ 2019 פתחנו ובמרץ 2020 סגרנו. לאחר מכן הגיעו ההגבלות שאירועים מוגבלים ל- 100 איש. למרות הקושי רצינו לעבוד ורצינו לעזור לזוגות ופשוט הפכנו את הסדר אצלנו, חופות היו בפנים באולם ואת האירוע קיימו בחוץ בגן שלנו, כך שימחנו הרבה אנשים". התקופה המאתגרת אומנם עברה, אבל עדיין אותותיה ניכרים בעיקר בכמות המוזמנים לאירועים "יש עלייה בדרישה לחתונות קטנות" אומר כתב, "אנשים מעדיפים ללכת על בטוח עם 300-200 מוזמנים – חברים ומשפחה קרובה, ולא אירוע מגה-ענק של 700 איש. כשמזמינים מאות אנשים יש סיכוי גדול יותר לבעיה במידה וחלק גדול לא יגיעו".
למה שלא יגיעו? "יש במדינה שלנו הרבה משתנים שגורמים למשפחות לסגור אירועים בתווך של חודש חודשיים קדימה, וזה עוד שינוי שקרה מאז הקורונה. מרגישים לא בטוח ולכן מעדיפים הן להקטין את כמות המוזמנים והן לתכנן בטווח קצר".
3 צפייה בגלריה
מתחום האירועים ויגו
מתחום האירועים ויגו
מתחום האירועים ויגו
(צילום: אושרת ביטון)
מושקע כמו האולמות הגדולים
מתחם האירועים VIGO בצומת בילו פתוח כאמור ממרץ ,2019 הבעלים הם אושרי ויוסי כתב, ויניב חרמון. ליוסי ויניב יש מתחם אירועים ידוע ומצליח בחולון שבו יש שלושה אולמות והוא פתוח מעל לעשור. "המטרה שלנו היא לשמח אנשים" אומר בחיוך אושרי "ולכן פתחנו את VIGO".
למה בצומת בילו? "כי זה לוקיישן מצויין. הוא בדיוק במרכז הארץ, אין פה בעיה של חנייה, המקום נמצא על ציר מרכזי, והוא מאוד מוכר ולכן כשהייתה לנו את האופציה לפתוח מתחם אירועים, קפצנו על זה".
מה הקונספט של המתחם? "כשהקמנו את המקום כיוונו לכמויות של האולמות הקטנים (עד 300 איש) אבל מבחינת עיצוב המקום שלנו הוא בדיוק כמו האולמות הגדולים. אני לא מכיר אולם בסדר גודל שלנו שמושקע כמו האולמות שלנו הן מבחינת בריכות נוי, גינון, קבלת פנים מפוארת והן מבחינת אוכל ושירות ולכן המקום מצליח".
ספרו על בחירת השם הלא שיגרתית "VIGO היא עיר בספרד וגם שני האולמות שלנו הם מספרים בספרדית- אונו ודוס". ביטון וכתב מסבירים כי המוטיב הספרדי שמתבטא במקום בעיצוב ובשמות, נבחר בגלל האהבה לשפה ולמדינה, "והקהל הישראלי אוהב את זה מאוד". בכניסה למתחם האירועים מקבלים את פני האורחים גן פסטרולי יפהפה עם בריכות נוי, מזרקות והרבה ירוק. האירועים עצמם מתקיימים בתוך שני האולמות, כל אולם מכיל 300 איש וניתן לקיים אירועים במקביל ללא כל הפרעה.
3 צפייה בגלריה
ויגו
ויגו
ויגו
(צילום: ארז שריינו )

בואו נגיע לחלק הטעים. ספרו על האוכל אושרת ביטון: "הסגנון שלנו הוא מרוקאי שזה אומר בגדול שפע וטעם. מתחילים עם מנות פתיחה, מנות ראשונות, עיקריות קינוחים. את כל המנות מכינים במטבח של המקום, הצילחות והניראות של המנות לא נופלות ממסעדות יוקרה".
בין המנות שיגרמו לאורחים ללקלק את האצבעות: פלטת של סלטים- כוללים את כל הסלטים המזרחיים, בין השאר: חומוס, מטבוחה, בטטה סלק. פלטת מרכז שולחן- טורטייה ספרדית, פטריות מטוגנות, קרפציו סינטה, פטה כבד, פילה סלומון, בטטה פולנטה ועוד. בעיקריות מפנקים במקום את האורחים עם פלטת בשרים וכמובן שגם כאן השפע והמגוון ניכרים: אנטריקוט מרגז, קבב טלה, פרגיות. קינוחים מוגשים למרכז השולחן: צ'ורוס חם, קרם ברולה, עוגת שוקולד חמה ומלבי, "כולם פרווה אבל ברמה גבוהה מאוד. לא מאמינים שזה קינוח פרווה מרוב שהטעם זהה למקור".

3 צפייה בגלריה
ויגו
ויגו
ויגו
(צילום: ארז שריינו)

"אצלנו אין את המילה 'לא'" מבקש אושרי להוסיף "כל אורח שמבקש עוד תמיד יקבל, גם אם יש מנה שנגמרה, יכינו לו במיוחד. אין מצב שלא יהיה לו". לשניים חשוב להדגיש כי כל לקוח יכול לפנות אליהם בכל שאלה או בעיה "אנחנו מאוד נגישים ללקוחות, עוזרים בכל מה שצריך, מהפרטים הקטנים ועד הגדולים". אושרי מסביר שהוא יכול להגיד ללא הרף עד כמה שהמקום מוצלח אבל בסופו של דבר אין כמו חוות דעת של מי שחגג במקום ולכן בכל פעם שמגיע אליו לקוח לבדוק לגבי אירוע הוא מפנה אותו לקרוא את הביקורות שכתבו עליהם "בתור הבעלים של המקום אני משוחד, אבל אחרים לא משוחדים והם כותבים את החוויה שהייתה להם אצלנו. הביקורות נכתבות באפליקציה שהיא גם ההזמנה הדיגיטלית ושם ניתן לכתוב כל ביקורת או הערה למקום". מה הכי מתגמל בעבודה? "לשמוע את בעל האירוע מסיים את האירוע ואומר 'תודה רבה, נתת לי את השירות הכי טוב שיש, היה אירוע מושלם".

מוגש מטעם מתחם האירועים VIGO