בשנות ה-90 שלטו בסצנת המועדונים ברחובות והסביבה קומץ של מועדונים קטנטן, הגדול והידוע בהם היה "הפילגש" שהיה מושך אליו מאות ואלפי בליינים מדי סוף שבוע. המועדון עבר כמה בעלים עד שהגיע לידיו של איש העסקים הרחובתי אורי כהן שנזכר בחיוך בסצנת הבילויים של שנות ה-90: "בחמישי היה ליין של חיילים, ובשישי שבת המועדון היה פתוח לבני ה-20 פלוס. הוא היה אחד המועדונים הטובים והידועים בארץ. הגיעו אלינו גם מתל אביב והסביבה. כל הלהקות והזמרים הידועים של שנות ה-90 הופיעו אצלנו. זו הייתה בהחלט תקופה מטורפת". המועדון אומנם עבד בתפוקה מלאה בסוף השבוע, אך באמצע השבוע צריך היה למצוא דרך על מנת שהוא ימשיך לעבוד, וכהן אכן מצא דרך מקורית שתחולל בהמשך מהפכה בתחום האירועים: "עבדו איתי באותה תקופה הרבה יחצנ"ים צעירים שהיו משכירים את המקום למסיבות פרטיות, אליהם היו מגיעים גם צעירים. באחת המסיבות פנתה אלי ילדה ואמרה לי שההורים שלה מחפשים מקום כדי לחגוג לה בת מצווה והם לא רוצים אולם ענק, אמרתי לה שיבואו לראות את המועדון וכך היה. הם הגיעו, ראו את המועדון וסגרתי להם אירוע בת מצווה שהיה משגע ויוצא דופן". ההצלחה של האירוע הזה החלה שטף בלתי נגמר של אירועי מצוות לילדי האזור והסביבה.

3 צפייה בגלריה
 גושן אירועים
 גושן אירועים
גושן אירועים
(צילום: הנרי כהן )
עד כמה האירועים האלה הצליחו? "בואי נגיד שאם היו 400 ימים בשנה הייתי יכול לעשות 400 אירועים בכל הימים".
אבל בסוף השבוע "הפילגש" עדיין מועדון לבוגרים "כן. בימי חמישי היה לי בת/ר מצווה עד 23:00, הייתי מפנה את המקום ובחצות מתחילים את הערב".
למה אתה חושב שהייתה לאירועים האלה כזאת הצלחה? "קודם כל זה היה מאוד ייחודי, אירוע לילדים במועדון. הילדים מאוד התלהבו שהם חוגגים במועדון מוכר ושל "הגדולים" והאירועים באמת היו מושקעים, שמחים ויפים. הכי סגירת מעגל מבחינתי שאלה שחגגו אצלי בר מצווה עכשיו עושים אצלי אירוע לילדים שלהם. אין משהו משמח יותר בעיני".
3 צפייה בגלריה
שולחן המתוקים
שולחן המתוקים
שולחן המתוקים
(צילום: הנרי כהן )
בשנות ה- 2000 כהן החליט לשנות כיוון ועבר לתחום האירועים לכל המשפחה "הקמתי 3 אולמות: "רימונים", "מטרוק" ו"גושן אירועים".
למה החלטת לשנות כיוון? "הכרתי את תחום האירועים משנות ה-90 העליזות במיוחד, כשהמועדון נסגר גם הילדות שלי גדלו וראיתי מה הולך במועדונים העדפתי להתרחק מהתחום הספציפי של המועדונים ורציתי להתמקד באירועים לכל המשפחה ולכן פתחתי את שלושת האולמות. ב-2010 קניתי את אולם "רימונים" ואחרי זה התפתחתי ל"מטרוק" והפכתי אותו לאולם אירועים וב- 2012 פירקתי את המועדון הפילגש ובניתי מחדש את "גושן ארועים". ההצלחה הייתה גדולה אבל בעקבות הקורונה והאיסור לקיים אירועים, כהן נאלץ לסגור את האולמות, אך לאחרונה הוא מחדש את "גושן אירועים".
ספר על המקום "מדובר על אולם בוטיק המכיל 300 מקומות ומשלב גם גן פרחוני וגם אולם. הכניסה שהיא רחבת הגן משמשת לקבלת פנים וכמובן לחופה, ואחריה נכנסים לאולם שהוא מעוצב בקווים מודרני ויוקרתי".
3 צפייה בגלריה
גושן אירועים
גושן אירועים
גושן אירועים
(צילום: הנרי כהן )
האוכל במקום הוא כשר למהדרין? "בהחלט! "גושן אירועים" מציעים לחוגגים תפריט כשר למהדרין על טהרת כשרות בד"צ (בפיקוח משגיח צמוד), בניצוחם של שפים וסו-שפים אמנים בתחומם, בעלי ניסיון בן עשרות שנים, כשלצידם צוות מטבח, מלצרים ודיילים מיומנים ואדיבים, המציעים לחוגגים מגוון עשיר של טעמים, צורות וצבעים, מאכלי גורמה בסגנונות שונים, מטעמי עדות, תוספות מגוונות וקשת קינוחים".
באיזה אירועים אתם מתמחים? "אנחנו עושים אצלנו חתונות, בר/בת מצוות, ברית/בריתה, הפקת אירועים עסקיים, ערבי גיבוש וחברה, אנחנו מספקים שירותי קייטרינג, יום נישואין וגולת הכותרת חגיגות החינה".
מה אתם מציעים בחגיגות החינה? "אנחנו מעצבים את המקום כארמון מעוצב בסגנון מרוקאי אותנטי מפואר, ברוח המזרח. האולם מעוצב בשלל של בדים עשירים ויוקרתיים, בצבעים עזים ופריטי עיצוב מרהיבים, המלווים כמובן בתפריט עשיר, כשר למהדרין, בטעמים וניחוחות של תבשילים ומתוקים מרוקאיים. האולם שלנו יכול להכיל 100 עד 300 מוזמנים וערוך לאירועים קטנים, משפחתיים ואינטימים של חינות, בנוסף, עוד דבר ייחודי לנו הוא שירות הקייטרינג שאנחנו מציעים לאירועים, כל המוצרים בהם אנו עושים שימוש הינם בחזקת כשר למהדרין ובהשגחת בד"ץ, ובליווי צמוד של הרבנות הראשית ברחובות, אנחנו אוהבים לפנק את הלקוחות שלנו באוכל מלא יצירתיות וחדשנות, עם המון מחשבה, השקעה ואהבה".

"גושן אירועים"
שרה ושמואל גוטהילף, רחובות
טלפון: 053-9346432