אהבה באינסטגרם

הם הכירו ברשתות, התאהבו תוך שנה החליטו שהם רוצים להתחתן וקבעו תאריך. שבוע לפני החתונה, אביב וליעד מסכמים את שלב ההכנות
אביב בן סלמן (22) וליעד ראובני (24) מלוד הכירו לפני פחות משנתיים, וביום רביעי הבא הם כבר יהיו מתחת לחופה.
"ליעד ואני הכרנו דרך האינסטגרם, כן, ואחרי שנה של היכרות החלטנו שאנחנו רוצים להתחתן", מספרת אביב, "וקבענו, יחד, תאריך קדימה, תשעה חודשים מרגע ההחלטה, כדי שלכולם יהיה מספיק זמן להתארגן ולהתכונן".
ב–21 ביוני הם יישבעו זה לזאת, יהפכו לחתן וכלה, והם מספרים שהכל ההכנות עברו להם באופן "חלק" יחסית. "היה חשוב לנו לסגור את הספקים הכי טובים", מסבירים השניים, "והיה חשוב לנו שכל מה שחשבנו עליו ורצינו, יקרה בחתונה".
מה למשל?
אביב: "אני סגרתי שמלה חודשיים לפני החתונה, ולשמחתי זה יצא בדיוק כמו שחלמתי, כשסגרתי את השמלה אצל ריקי דלאל, ודורין הבת שלה טיפלה בי בצורה הכי מושלמת שיש".
ליעד: "לפני חודש וחצי טיפלנו בכל מה שקשור לחליפה שלי, ועשינו את זה אצל 'דון אמור' ביבנה, אצל איציק בן סלמון ואלדד מויאל".
ומה עם די.ג'יי? הכל סגור? בחרתם שירים?
"ברור, תכלס הדי.ג'יי ממש חשוב, ואותו סגרנו מהרגע שקבענו את התאריך לחתונה, וזה לביא שטרן, שהוא אלוף אמיתי".
שבוע לפני האירוע הגדול בחייהם, מספרים החתן והכלה לעתיד שהם מתרגשים, אבל לא יותר מדי.
"אנחנו סבבה, גם כי התהליך היה מצוין, ובכל מקום אליו הגענו קיבלנו יחס מדהים, ופגשנו אחלה של אנשי צוות", הם אומרים.
"רמת ההתרגשות בהכנות היתה בשיא, וכמובן שאנחנו גם קצת לחוצים, רק כי חשוב לנו שהכל יהיה מושלם".
"לגבי ירח דבש, על זה עוד לא החלטנו, לא קבענו מקום, מאמינים שזה יקרה אחרי שנסיים עם החתונה".

3 צפייה בגלריה
אביב בן סלמן וליעד ראובני
אביב בן סלמן וליעד ראובני
אביב בן סלמן וליעד ראובני
(צילום: אלבום פרטי)

מאוריציוס מחכה להם

אחרי 11 שנים יחד, הדס ורן תושבי מודיעין יהפכו לזוג רשמית במקום שבו עבדו יחד, חוות הצוף ומיד אחרי יטוסו לירח דבש באפריקה
הדס אמוזה (29) ורן שגב (34), מודיעין אמנם מכירים לא מעט שנים, אבל את הטבעת, זה על אצבעו של זאת, ולהיפך, הם יענדו בסוף הקיץ הקרוב, ויהפכו לזוג רשמי, כדת וכדין.
"שנינו גדלנו בעיר מודיעין-מכבים-רעות, והאמת היא שהכרנו בקפה 443 האגדי", מספרים השניים.
שלא כנהוג בימים אלה, בוודאי לא בקרב הצעירים, הדס ורן מטפחים מערכת יחסית ארוכת שנים. "אנחנו כבר 11 שנים ביחד, לא מעט זמן, ולפני שנה הייתה הצעת החתונה, אבל זה לא היה מפתיע, כי הרבה זמן אנחנו יחד, ודי היה ברור שנתחתן".
ההכנות לחתונה:
"החתונה תתקיים בסוף הקיץ בחוות הצוף, מקום שקרוב ללב של שנינו, גילוי נאות, אפילו עבדנו שם".
"סגרנו את החתונה שנה מראש, כי לא רצינו שיהיה עלינו ועל הסובבים לחץ, וחוץ מזה אנחנו אנשים מאוד מסודרים אז אנחנו כבר כמעט מוכנים, והאמת היא שהכי חשוב לנו לעשות את הכל בכיף ובלי לחץ".
שמלה? חליפה?
הדס: "חשוב להבין שרן בעבר היה מפיק אירועים, אז היה לנו ברור מי יהיו אנשי המקצוע שלנו, ואני הכנתי שמלה אצל המעצבת ענת מנוס, איפור ושיער עם אלכס מיכל, והצלם שלנו הוא אביב שויקה האלוף, די.ג'י בן ביבס מפיינאל דראם שהם הכי טובים בארץ, באחריות, וכמובן הקייטרינג שלנו – ארטישוק".
ומה רמת הלחץ? מתרגשים מאוד?
"כרגע עדיין רגועים, לחץ אין, אבל מתחילים להתרגש".
ותוכניות לירח דבש?
"זה ברור, בהחלט, שבוע אחרי החתונה אנחנו הולכים לכבוש את מאוריציוס".

3 צפייה בגלריה
הדס אמוזה ורן שגב
הדס אמוזה ורן שגב
הדס אמוזה ורן שגב
(צילום: אלבום פרטי)


חתונה בפגרה

היא בעלת עסק לשזירת פרחים והוא כדורסלן. הם זוג כבר מהתיכון, ומביאים ממקסיקו את הרב שהכירו בטיול הגדול כדי לקדש אותם
היא נועם אגבבה (25) בעלת עסק לשזירת פרחים, אדריכלית ומתכננת תיאום ורישוי בחברת צרפתי והוא הראל דדון (25) שחקן כדורסל מכבי רמת גן, הם הכירו בתיכון הגימנסיה הריאלית בראשון לציון ומאז הם בלתי נפרדים.
"אני תושבת ראשון לציון והוא ממושב יגל, הראל הגיע לתיכון שלי כי היתה שם מגמת כדורסל, בכיתה י' הפכנו לזוג ומאז אנחנו יחד. לפני שנה הוא הציע לי נישואים בחופשה בפיליפינים, היה חשוב לו שזה יצא בפגרה של הכדורסל אז המתנו והשבוע אנחנו מתחתנים".
מה הכי חשוב לכם בחתונה?
"שיהיה שמח. יש לנו משפחות גדולות, תמיד תמכו ועזרו לנו ולהראל יש הרבה בני דודים בני גילנו אז חשוב לנו שכולם יחגגו איתנו. אני מתארגנת בסטאי, יארגנו אותי המאפר אדיר אמרג'י ומעצב השיער אסף בבו ושכרנו את דיג'יי פנדה".
שמלה?
"את השמלה מצאתי במדידה הראשונה אצל המעצבת דנה הראל, ואת השמלה השנייה, שכולה מנצנצת ומתאימה למסיבה, מצאתי בסטודיו מרגוט".
גם לדדון היה הרבה מזל במציאת הבגדים. "אני רגיל לנעלי ספורט ובגדי כדורסל, כשלבשתי חליפה לראשונה בחנות BAMOSS בכיכר המדינה, זה היה מוזר פתאום כל עניין החתונה הפך לאמיתי. למזלי היא התאימה לי באופן מושלם".
חופה: את הזוג הצעיר יחתן הרב דודי כפלין שמגיע במיוחד עבורם ממקסיקו. "הוא מנהל שם עם רעייתו חני את בית חב"ד, הכרנו אותם בטיול כשהגענו לאזור לצלול, תכננו להישאר יום אחד אבל כל כך התחברנו אז נשארנו שבת ומאז אנחנו בקשר. הרב מגיע במיוחד עבור החתונה שלנו וזה מאוד מרגש אותנו".

3 צפייה בגלריה
נועם אגבבה והראל דדון
נועם אגבבה והראל דדון
נועם אגבבה והראל דדון
(צילום: אלבום פרטי)

אגבבה החליטה לוותר על המסורת לקחת חברות טובות כמלווה ובחרה דווקא בבנות משפחתה. "אמא שלי ואחותי יהיו איתי, אני בחורה מאוד חרדתית שנלחצת והיה חשוב לי שביום החתונה יהיו איתי האנשים שמכירים אותי הכי טוב, כדי שארגיש בנוח ובטוחה".
את החינה והפרשת החלה הכלה תערוך בבית הורי החתן במושב יגל, ואת שבת החתן הם יחגגו במלון כרמים. "אנחנו חולמים להקים בית כמו בחלומות, עם הרבה ילדים וכמובן להמשיך להיות חברים טובים", מסכם דדון.