במחוז ת"א יפו של שירותי בריאות כללית עובדים כ-350 אחים ואחיות במתארים שונים המשפיעים באופן ישיר על בריאותם של מטופלים ובני משפחותיהם כגון: רפואת המשפחה, ילדים, נשים, אשפוזי יום, מרכזים לרפואה יועצת, יחידה לטיפולי בית ועוד.
השנה שבוע האחים ואחיות בעולם הוא בסימן גיוון המבטא התפתחות מקצועית שמשלבת קידמה טכנולוגית ופיתוח המשאב האנושי שיחד מאפשרים טיפול חדשני ומתקדם עבור המטופלים ובני משפחתם.
האחים ואחיות פוגשים אתכם המטופלים בצמתים משמעותיים של החיים ויחד עם צוות רב מקצועי מהווים עמוד תווך בכל הקשור לבריאותכם.
2 צפייה בגלריה
רגינה יודלביץ
רגינה יודלביץ
רגינה יודלביץ
(צילום: באדיבות שירותי בריאות כללית)
המרכז מעודד סקרנות, יצירתיות ומותאם לאחים/יות רופאים/ות ולכל צוותי מקצועות הבריאות.
מה מאפיין את עבודתם של אחים ואחיות במחוז ת"א יפו?
אני מובילה את צוותי הסיעוד להתפתחות אישית ומקצועית כל אחד בתחומו תוך פיתוח אמצעים חדשניים שמסייעים לצוותים לתת טיפול מקצועי אינטגרטיבי וכללני למטופלים בכל שלבי החיים.
עולם הרפואה משתנה ומאפשר לנו להעניק טיפול בדרכים חדשניות יותר ומחוז ת"א יפו של שירותי בריאות כללית דואג להיות בקדמת העשייה עם פרויקטים טכנולוגים עכשוויים שאחד מהם הוא מרכז הדרכה חדשני Innovation Tel Aviv In -.
מה הייחודיות של מרכז ההדרכה Innovation - Tel Aviv In ?
מרכז הדרכה נמצא בקהילה וכולל הובלה של מחקרים פורצי דרך, סימולציות בטכנולוגיות מתקדמות המדמות מצבי מתן טיפול רפואי באמצעות סימולטורים ובובות ייחודיות.
תהליכי הלמידה והאימון מאפשרים לצוותים רפואיים לחוות מצבים הדומים לאלו המתרחשים ביום יום ולהתנהל טוב יותר במצבי אמת.
Innovation Tel Aviv In - מעודד סקרנות, יצירתיות ומותאם לאחים/יות רופאים ולכל צוותי מקצועות הבריאות.
יחד עם עולם של מציאות משתנה גם תחום הרפואה צועד קדימה וטכנולוגיות טיפול חדשות כמו בינה מלאכותית ומומחיות בסיעוד כבר מהוות חלק בלתי נפרד בעשייתנו. אשפוזי בית שמחליפים במקרים רבים אשפוז בבית חולים בזכות פיתוח היכולות המתקדמות המאפשרות טיפול זה בסביבה הטבעית של המטופל.
מרכז הדרכה משלב אפיקי למידה מוחשיים וחדשניים ומביא למיצוי הפוטנציאל המקצועי ומצוינות בטיפול.

2 צפייה בגלריה
מרכז ההדרכה החדשני
מרכז ההדרכה החדשני
מרכז ההדרכה החדשני
(צילום: שירותי בריאות כללית)

מה רוח השינוי?
אני מאמינה שהקדמה הטכנולוגית ופיתוח משאב האנושי מצעידים את עולם הרפואה לפסגות חדשות.
כשמיזמים כמו Innovation Tel Aviv In - ואחרים מבטאים את המטרה החשובה ביותר בעיני - מתן טיפול מעל ומעבר למטופלינו.
תודתי נתונה לגב מירב גוט מנהלת מחוז ת"א יפו שירותי בריאות כללית דאז, והיום מכהנת כסמנכ"לית וראשת חטיבת הקהילה בכללית שאפשרה למרכז לרקום עור וגידים ותמכה במיזם לאורך כל הדרך.
שבוע אחים ואחיות שמח!

בשיתוף שירותי בריאות כללית מחוז ת"א-יפו.