משפחות צעירות ומשפרי הדיור שמחפשים את הרוגע והפסטורליה של הצפון - תקלידו בווייז 'צל אורנים' בקריית טבעון. היישוב הותיק בעמק יזרעאל חווה בתקופה האחרונה פריחה בלתי רגילה כשעוד ועוד משפחות מקרוב ומרחוק בוחרות לתקוע יתד בשכונה חדשה, בקהילה מתפתחת וצעירה.
3 צפייה בגלריה
פרויקט קרית טבעון
פרויקט קרית טבעון
פרויקט קרית טבעון
(צילום: Ben Shlush)
בשכונה גם מתוכננים לקום מוסדות חינוך מובילים, מתנסים, פארקים ירוקים ובצמידות למרכז מסחרי שכונתי. כמו כן, מתוכנן קמפוס תעסוקה חדש, שימשוך חברות טכנולוגיה והייטק רבות ויסייע להשבחת האזור כולו. מיזמי מחיר למשתכן בשכונה יחלו להתאכלס בקרוב, וכעת משווקת הבנייה הפרטית במקום. כך, בפרויקט מעלה אורנים בשכונה, מוצעות דירות בבנייה נמוכה של עד שלוש קומות. בכל מבנה קיימות דירות גן ופנטהאוזים. דירות הגן בנות שישה חדרים, דו קומתיות בעלות כניסה נפרדת. מדובר בדירות רחבות ידיים: 180 מ"ר בנוי + 170 מ"ר גינה היקפית. לכל דירה שתי חניות פרטיות ומחסן. מעליהן בקומה העליונה, שוכן פנטהאוז במפלס אחד. הוא מתאפיין בחללים גבוהים (עד חמישה מטרים במטבח ובסלון) ונהנה מארבעה כיווני אוויר. גודלו הוא 150 מ"ר + 50 מ"ר מרפסות המשקיפות אל הרי הכרמל. הגישה אליו מתבצעת דרך מעלית פרטית עם כניסה פרטית, וגם לו מוצמדות שתי חניות פרטיות.
3 צפייה בגלריה
הדמיית לילה
הדמיית לילה
הדמיית לילה
(צילום: Ben Shlush)
מורן בן שלוש המשווק את הפרויקט הכולל כ-120 יחידות מדווח כי הביקושים גבוהים ונותרו רק בתים בודדים למכירה.
"כיום רואים עלייה חדה בביקושים ליחידות גדולות בעיקר צמודות קרקע בעלות, 5-6-7 חדרים עם שטחי חוץ נרחבים", מסביר בן שלוש, "אחרי הקורונה שבמהלכה חוינו כמה סגרים, רבים החלו להבין שהבית הוא לא רק מרכז החיים שלנו אלא שהוא גם צריך למלא פונקציות נוספות כגון 'גן ילדים', ו'משרד'. בגלל זה הדרישה העיקרית היא לנכסים רחבי ידיים.
3 צפייה בגלריה
מורן בן שלוש
מורן בן שלוש
מורן בן שלוש
(צילום: Ben Shlush)
בשנה הקרובה השכונה תתחיל להתאכלס ומלאי היחידות כרגע מצומצם. רואים כאן הרבה משפרי דיור מטבעון, חיפה הקריות יקנעם. הם מחפשים קהילה צעירה ואיכותית, חינוך מצוין. את כל זה הם מקבלים בצמוד לצירי תחבורה ראשים ביציאה לכביש שש, ובסמוך לרכבת העמק וצומת יגור".
לפרטים חייגו: 8581*