קבוצת כפיר, מקימה כיום כ-665 יח"ד בקריות: בקרית ים, בקרית ביאליק, בקרית מוצקין ובחיפה, מתוכן כ- 450 יח"ד בקרית ים. כמו כן, נותרו להשכרה שטחים מסחריים אחרונים בבניין "כפיר סנטר" בשד' אח"י אילת 34 בקרית חיים ובמתחם "בית כפיר" ברחוב בעלי המלאכה 26 בצ'ק פוסט. קבוצת כפיר הוסיפה בשנה האחרונה לתמהיל גם את מרכז הקניות כפיר בקרית אתא.
קבוצת כפיר, נוסדה בשנת 1979 ומאז היווסדה, בנתה אלפי מ"ר למגורים, לעסקים ולמסחר. החברה, פועלת הן כיזמית והן כקבלן מבצע בהיקפים גדולים עבור חברות ציבוריות, מוסדות וגופים פרטיים. החברה, הינה קבלן ג' 3 רשום במשרד השיכון ובעל תו תקן איכות. בין הפרויקטים הבולטים המוקמים כיום על ידי החברה:
OLYMPIA TOWER - מגדלי הספורט של קרית ים בשכונת גלי ים החדשה:
באולימפיה נותרו למכירה 3 פנטהאוזים אחרונים!!! כל פנטהאוז כולל מרפסת, ריצוף גרניט פורצלן בגודל 120\120 ,גובה תקרה כ- 3.5 מטר, ריצוף דמוי דק במרפסת, מערכת מיזוג אויר כולל הנמכת תקרה ולמערכת קולנוע ביתית בחדר המגורים, דלתות פנים איכותיות, תריסים חשמליים בכל הדירה ועוד. עבודות הגמר ב-4 מגדלי הספורט של קרית ים - OLYMPIA TOWER של קבוצת כפיר בשכונת גלי ים החדשה. מתבצעות בקצב מתקדם מאוד. כמו כן, לאחרונה, נפתחה בפרויקט היוקרה גם דירה לדוגמה שעוצבה ע"י הסטודיו המוביל לעיצוב .NOAM DESIGN הפרויקט כולל 4 בניינים מרהיבים, מתוכם שני מגדלים, 25 קומות ושני בניינים, 10 קומות המשלבים בתוכם סטנדרט מגורים מרשים ביותר. ואם כל זה לא מספיק, אז נוף מדהים לים התיכון גם בתפריט...
6 צפייה בגלריה
אולימפיה טאוורס
אולימפיה טאוורס
אולימפיה טאוורס
(הדמיה- 3dvision ואדריכל זהר אלטמן)
הפרויקט משלב אמצעים טכנולוגיים כגון: מצלמות לביטחון התושבים המקושרות למוקד העירוני, תאורה חכמה, תשתית רשת במתחמים הציבוריים, ניהול חכם של פינוי אשפה ואפליקציה לתושב שתיתן אפשרות לקשר עם התושב בשגרה ובחירום. כל אלה יוצרים בטחון, הגנה וחוויית מגורים מושלמת.
הפרויקט עוצב ע"י משרד האדריכלים אלף-בית אשר בראשו עומד האדריכל זהר אלטמן, שמשרדו מופקד על תכנון השכונה כולה.
KFIR YAM כפיר בסביוני ים בקרית ים:
הצלחה מסחררת לקבוצת כפיר: רק 11 יח"ד נותרו למכירה בשכונה הפרטית KFIR YAM בשכונת סביוני ים בקרית ים ונמכרו כבר כל דירות הקרקע. קצב הבנייה נמצא בשיאו! השכונה הפרטית KFIR YAM כפיר בסביוני ים בקרית ים, הציעה 115 דירות ענקיות החל מכ-118 מ"ר לדירת 4 חדרים במספר בנייני בוטיק של 5 קומות. הפרויקט, מציע מגוון דירות בעלות 4,5,6 חדרים, לרבות דירות גן ופנטהאוזים, דירות מרווחות עם מרפסות ענקיות בסטנדרט בנייה מפנק במיוחד. הפרויקט מוקם בשטח שאותו רכשה א. כפיר אחזקות ובניין מקבוצת כפיר מאפריקה ישראל ומשיכון ובינוי בשטח של כ-11 דונם בשכונת סביוני ים בקרית ים. המכירות לפרויקט החדש בסביוני ים, מתבצעות ממשרד המכירות של פרויקט מגדלי אולימפיה בשכונת גלי ים החדשה.
6 צפייה בגלריה
שכונה פרטית KFIR YAM בשכונת סביוני ים בקרית ים
שכונה פרטית KFIR YAM בשכונת סביוני ים בקרית ים
שכונה פרטית KFIR YAM בשכונת סביוני ים בקרית ים
(הדמיה olin)
פרויקט היוקרה של חיפה ברחוב תל מאנה 56:
9 יח"ד נותרו למכירה בפרויקט היוקרה של חיפה ברחוב תל מאנה 56 המוקם והמשווק ע"י קבוצת כפיר, שבנייתו נמצאת בעיצומה והוא משלב עיצוב אדריכלי מוקפד,מיקום מדויק ונוף אין סופי, כאשר שיתוף פעולה בין שני אדריכלי הצמרת Mickey Otmazgin & Zohar Altman הוליד יצירת מופת מיוחדת במינה, 18 יח"ד, 7 קומות מפוארות ברמת גימור של בית מלון. מהחברה נמסר כי, כל דירה מעוצבת בסגנון וסטייל משלה PIECE OF ART, עם דגש על מרחבים נעימים וגדולים, ניצול החלל בצורה מושלמת, אור טבעי וטאצ’ים ייחודיים. הרוכשים יכולים ליהנות גם פגישת עיצוב פנים ראשונית מתנה לרוכשים! בשיתוף פעולה עם הסטודיו המוביל לעיצוב NOAM DESIGN מידע נוסף, ניתן לקבל במרכז המכירות של החברה הממוקם במגדלי אולימפיה בשכונת גלי ים בקרית ים.
6 צפייה בגלריה
פרויקט היוקרה תל מאנה 56 בחיפה של קבוצת כפיר
פרויקט היוקרה תל מאנה 56 בחיפה של קבוצת כפיר
פרויקט היוקרה תל מאנה 56 בחיפה של קבוצת כפיר
(הדמיה 3DVision)
פרויקט היוקרה של חיפה - תל מאנה 56 יכלול 18 יח"ד, 6 קומות + קומת חניון ותמהיל הדירות: 4 חד', 5 חד’, 6 חד’, פנטהאוזים ודירות גן.
בקבוצת כפיר מדגישים: "המדובר בפרויקט בוטיק שבו התכנון מוקפד ביותר, איכות הבניה ברמה גבוהה וכמובן מפרט מיוחד ויוקרתי ובתכנון הדירות והבניין הושקעו מחשבה רבה על כל פרט מהכניסה ועד לדירה. כאשר הדגש הושם בראש ובראשונה על פרטיות מקסימאלית. כמו כן, נוף מרהיב נשקף מהדירות".
הפרויקט היוקרתי זוכה לביקוש רב גם בזכות מיקומו האטרקטיבי בלב ליבה של שכונת אחוזה היוקרתית, הנגישות והעובדה שהוא ממוקם בקרבת ביה"ח כרמל ובסמיכות למת"מ פארק ההייטק והעסקים הגדול בישראל שבו פועלות חברות הייטק ענקיות כמו סיסקו, גוגל ועוד. כל אלה, גורמים לעניין רב בקרב קהל לקוחות הכולל רופאים, אנשי עסקים ועובדי חברות הייטק.
מרכז הקניות כפיר בקרית אתא:
מרכז הקניות כפיר בקרית אתא, שנפתח בשנת 2011, כולל שטח מסחרי להשכרה בהיקף של כ-10,000 מ"ר, מכיל 3 קומות של כ - 100 חנויות אופנה, קוסמטיקה, ילדים, הסעדה ובהן: מקימי, רנואר, ללין, BE, ורדינון, הודיס, צומת ספרים, מגנוליה, פוקס, מיס לאגוט, הגרה, דלתא, קדס קידס, זיפ, לורד קיטש, עונות, סקופ, טופטן, אריסטו שמט, אופטיקה הלפרין, מיני גוד, גולף קידס, טויס אר אס, ארומה, מקדונלדס, טעימלי ועוד. כמו כן: סניף של בנק הפועלים, מועדון כושר PROFIT ואת השלוחה היחידה בצפון של מכון ויינגייט.
6 צפייה בגלריה
קניון כפיר
קניון כפיר
קניון כפיר
(קרדיט יחצ קניון כפיר)
בנוסף, כולל מרכז הקניות כפיר, מבנה משרדים בשטח של כ-4,000 מ"ר, עם קומת הקרקע המושכרת לרשת המזון יינות ביתן שוק מהדרין.
מהנהלת כפיר נמסר כי הצטרפותם של המותגים החדשים לתמהיל החנויות, מהווים חלק מהאסטרטגיה שמטרתה לשדרג ולקדם את מרכז הקניות כמוביל בקרית אתא ובדגש כאמור על הצרכים, האופי והרצונות של תושבי קריית אתא, רכסים, כפר חסידים ויישובי האזור.
"כפיר סנטר" בשד' אח"י אילת 34 בקרית חיים:
קבוצת כפיר מציעה שטחים להשכרה בבניין "כפיר סנטר" בשד' אח"י אילת 34 בקרית חיים, הכולל כ-3,000 מ"ר וחניון תת קרקעי עם כ-35 מקומות חנייה והמאכלס כיום דיירים מתחום רפואת השיניים, הרפואה האסתטית, מרפאת רופאים של מכבי וסניף גדול של סופר פארם, נותרו להשכרה שטחים אחרונים להשכרה. החברה תתאים את השטח המיועד בהתאם לצרכי הלקוח.
6 צפייה בגלריה
בנין כפיר סנטר של קבוצת כפיר נדלן ברחוב אחי אילת בקרית חיים.
בנין כפיר סנטר של קבוצת כפיר נדלן ברחוב אחי אילת בקרית חיים.
בנין כפיר סנטר של קבוצת כפיר נדלן ברחוב אחי אילת בקרית חיים.
(צילום- אילן בנאבי)
מתחם "בית כפיר" ברחוב בעלי המלאכה 26 בצ'ק פוסט:
החברה מציעה שטחים להשכרה גם במתחם "בית כפיר" ברחוב בעלי המלאכה 26 בצ'ק פוסט, חיפה ובו שוכרי המשרדים, יוכלו ליהנות מנגישות - 2 דקות מכביש עוקף קריות, 3 דקות ממנהרות הכרמל ו-10 דקות מכביש 6 וגם נוחות - חניון תת קרקעי ומעליות נגישות וגם ממחיר - מחיר הכי אטרקטיבי באזור, עלות תועלת מושלמת ומשרדים ברמה גבוהה. מרמת השירות – לחברה מוקד שירות לקוחות המקנה לדיירים מענה לתקלות במהלך יום העבודה שקט בטיפול תקלות מצוות אנשי אחזקה מיומנים שמעניקים חווית שירות ברמה גבוהה.
6 צפייה בגלריה
כפיר נדל'''ן- בית כפיר
כפיר נדל'''ן- בית כפיר
כפיר נדל'''ן- בית כפיר
(צילום - עדי נאור)
הבניין כולל 3 קומות מעל קומת הקרקע + חניון בקומת המרתף בבניין. הבניין נבנה מחומרים משובחים והנכסים המושכרים מאופיינים ברמת גימור גבוהה. בבעלותה של של קבוצת כפיר כ- 10,000 מ"ר המהווים כ- 90% משטחו של "בית כפיר".