'בן שלוש' שיווק נדל"ן לא עוצרת לרגע: חברת השיווק החתומה על עשרות פרויקטים הכוללים מאות יחידות דיור ברחבי הארץ הולכת ומתרחבת כאשר על הפרק מיזמי בנייה רוויה באיזור חיפה שבניהם פרויקט היוקרה בית השגריר ברחוב הצלבנים 30 ובגבעת אלונים בקרית אתא, קרית טבעון, עתלית, חדרה, פרדס חנה-כרכור, בת חפר, תל מונד וגדרה.
"אמנם אנחנו מתמחים בשיווק לכל סוגי הבנייה, ועובדים בכל הארץ, אבל ההתמחות שלנו היא בעיקר בשיווק צמודי קרקע," אומר מנכ"ל ומייסד החברה, מורן בן שלוש (37), "הסיבה לכך במילה אחת: הקורונה. ממש ניתן לראות כיצד הביקוש לנכסים מרווחים עם גינות ושטחי חוץ נחטפים, והשוק פשוט מסרב להרגע".
2 צפייה בגלריה
מורן בן שלוש
מורן בן שלוש
מורן בן שלוש
(צילום: Ben Shlush)
בן שלוש, העומד בראש החברה, פועל בענף הנדל"ן מעל כעשור, עם עשרות פרויקטים מוצלחים ומאות לקוחות מרוצים. את מסלולו המטאורי בתחום הנדל"ן החל בחברת סלע בינוי כאיש מכירות, וכבר לאחר שנה החל בניהול פרויקטים בחברה. משם קודם למנהל אזור חיפה והקריות, ובהמשך לתפקיד סמנכ"ל השיווק בחברה. בשנת 2020 נבחר כאחד מתוך 40 הצעירים המבטיחים בתחום הנדל"ן וההתחדשות העירונית. הוא בעל תואר ראשון (B.A) במנהל עסקים ותואר שני (M.B.A) במנהל וביקורת פנים באוניברסיטת חיפה. בנוסף, בן שלוש הינו בוגר קורס דירקטורים באוניברסיטת חיפה ובעל הכשרה מקצועית במימון ומשכנתאות.
"כשהשתחררתי מהצבא החלטתי להשקיע את הסכום שחסכתי בדירה להשקעה", מסביר בן שלוש כיצד נמשך לתחום. "כשזו התבררה כמוצלחת, התחלתי להתאהב בעולם הנדל"ן, והיה לי ברור שבזה אעסוק -שילוב בין עבודה תכנונית ומחושבת להתנהלות עם אנשים פנים מול פנים".
מתחייבים ליחס אישי
את עקרון היחס האישי הצמוד הטמיע בן שלוש בחברת הנדל"ן שייסד, זאת לצד הבנה מעמיקה בתחום הנדל"ן בשוק המקומיי. הדגש העיקרי הוא שירות ומענה אישי מהפגישה הראשונה ולאורך כל הדרך.
"כחלק מהתהליך שלנו מול לקוחותינו, אנו דוגלים ביחס אישי ואכפתי, הרי מדובר באנשים ובמשפחותיהם. שקיפות ויושרה מקצועית, היא הבסיס לכל התקשורת מול לקוחותינו וספקינו בתקשורת ישירה ואישית. כאשר כל לקוח יהנה מליווי אישי לאורך כל שלבי הרכישה ועד האיכלוס המיוחל, הנבחרת שלנו מורכבת מאנשים בעלי ניסיון בשיווק ומכירות בענף הנדל"ן. אנו עובדים עם מיטב הספקים בשוק, כדי ללוות את הלקוח משלב ההתלבטות דרך שלב הקנייה/מכירה ועד להגשמת המטרות והיעדים שהוצבו. הניסיון הרב שרכשנו, מאפשר לנו להעניק שירותי שיווק ומכירה מהמובילים בישראל בכל פרויקט ובכל מיקום: מגורי יוקרה, דיור בפריפריה, בתים פרטיים ועוד. אנחנו משווקים מאות יחידות ברחבי הארץ ונותנים מענה ללקוחות וליזמים- כל השירות מא' ו-ת'".
2 צפייה בגלריה
הדמיית פנטהאוז
הדמיית פנטהאוז
הדמיית פנטהאוז, פרויקט "מעלה אורנים", טבעון
(צילום: Ben Shlush)
"השאיפות שלנו בחברה הן לשמור על העשייה, על הלמידה היומיומית ועל ההתפתחות, כל אחד בתפקידו בחברה. יש הרבה יעדים ששמנו לעצמנו, כאשר המרכזי שבהם הוא התרחבות לערים חדשות, התחלנו בהגשמת המטרה הזו עם פרויקטים חדשים ואנחנו עם הפנים קדימה".
לפרטים חייגו: 8581*