כיום, ניתן לעשות עם החיפויים אלמנטים דקורטיביים בתלת מימד המוסיפים זווית עיצובית לבית ולחלל.
בעבר, כאשר קירות הבית לא נראו במיטבם, נהגו "לכסות" קירות בטפט או לצבוע. אבל היום אנחנו בעידן חדש ומתקדם וישנם פתרונות עיצוביים רבים של חיפויי קיר מהממים לבית מבלי לקרוע את הכיס. חיפוי קירות יכול להתבצע לצרכים דקורטיביים בלבד או לצורך פונקציונאלי.
4 צפייה בגלריה
חיפוי 'ביתא'
חיפוי 'ביתא'
חיפוי 'ביתא'
(עיצוב: חני מלכה מעצבת פנים, צילום: יהודית הופמן)
אז אילו סוגי חיפוי קיימים כיום? מה חשוב לדעת שבוחרים את סוג החיפוי? יצאנו לבדוק את האפשרויות העיקריות הקיימות כיום בשוק עם שרון יצחק, המומחה של חברת "ביתא” המספקת מוצרי אלומיניום ייחודיים. החברה נוסדה על ידי שרון וחגית (לשרון ניסיון עשיר בתחום תכנון ועיצוב האלומיניום וחגית אשת תקשורת בעלת ניסיון עם קבלנים, אדריכלים ומעצבים מעולם הנדל"ן).
4 צפייה בגלריה
חיפוי 'ביתא'
חיפוי 'ביתא'
חיפוי 'ביתא'
(צילום: אושרי כהן)
שרון, אם אני רוצה לבצע חיפויי לדלתות הבית, במה עלי לבחור ?
"ישנם כאלה המחפים את הקיר החיצוני של המבנה בחיפוי דלת שנקרא 'קו 0', חיפוי פופולרי שמקנה מראה הרמוני ומיוחד שמתאים לעיצוב בסגנון הייטקיסטי/ מודרני נקי וחדשני שאהוב על ידי רוב המשפחות"
ממה עשוי בעצם חיפוי שנקרא 'דלת קו 0' ?
"זהו חיפוי אלומיניום בסגנונות שונים ומרהיבים. כמו כן, זה יכול להיחשב אלומיניום חיפוי עץ אשר מקנה מראה חמים אך מודרני. זה לאוהבי המראה הייטקיסטי יוקרתי אך חמים וביתי.
4 צפייה בגלריה
חיפוי 'ביתא'
חיפוי 'ביתא'
חיפוי 'ביתא'
(צילום: אושרי כהן)
אם אנחנו מחפשים חיפוי לגינה או למרפסת, איזה חיפוי כדאי להזמין?
"חיפוי חוץ זה חיפוי שמהווה סוג של מתיחת פנים חיצונית לקירות המבנה. הוא עשוי מאלומיניום ובאמצעותו ניתן לחפות בקלות בשל החומר הקל ממנו הוא עשוי. מדובר באחת מטכניקות העיצוב המרשימות ביותר של השנים האחרונות בגינות ובמרפסות. החיפוי מקנה מראה משודרג וניתן לבחור ממגוון צבעים, גוונים וגדלים של לוחות".
מהם היתרונות של חיפוי חוץ?
"יתרונות של חיפוי חוץ הם רבים. למשל כאשר הקירות עקומים, סדוקים או מפויחים מהסביבה האורבאנית, ניתן יהיה לכסות אותם באמצעות לוחות אלומיניום בדגמים מרהיבים, אשר יקנו למבנה ערך רב יותר ויקנו למבנה מראה מרשים במיוחד".
4 צפייה בגלריה
חיפוי 'ביתא'
חיפוי 'ביתא'
חיפוי 'ביתא'
(צילום: איליה קשין)
נשמע כמו תהליך פשוט אבל האם הוא דורש מבעלי הנכס אחזקה שוטפת?
"חיפוי אלומיניום אינו דורש תחזוקה או חידוש והוא נשאר נקי ובמראה חדש למשך שנים רבות. מומלץ כי הדגם של חיפוי קירות חוץ המבנה, יהיה קלאסי ועדכני תמיד, כך שלא ייגרם מצב כי יהיה מדובר באופנה חולפת".
בנוסף לפתרונות הדלתות וקירות החוץ, ישנם גם סוגי חיפוי פנים עם עיצובים מרהיבים. היתרון בחומר הגלם הוא שהוא אינו מחליד וקל משקל. הייחוד האדריכלי של החיפוי מעניק אפקט של ברק וחדשנות ומתאים לעידן המודרני של היום. מי שיבחר בחיפוי מסוג זה יזכה במראה בניין או בית חדש ולכן השקעה זו הינה משתלמת ביותר.
האם חיפוי הפנים מגן על קירות המבנה מפגעי מזג האוויר?
"בטח, חיפוי פנים מגן על קירות המבנה מפני רטיבות וגורמים שונים אשר יוצרים בלאי. חיפוי זה, מאריך את חיי המבנה ומאפשר חיסכון באנרגיה היות והבידוד שלו חוסך במזגנים או בחימום המבנה. בגלל שהתחום התפתח וחיפוי חיצוני של מבנים הפך למשתלם, בעלי עסקים רבים מתקינים חיפויי אלומיניום שנחשב לחומר הגלם המבודד והטוב ביותר, שהוא בעל עיצוב חדשני. ברגע שתזמינו חיפוי פנים לקירות המבנה שבבעלותכם, תבינו כי גם בחרתם בחיפוי לטווח מאוד ארוך וכן, ההתקנה נעשית במהירות".
מה מחיר החיפוי?
"משתנה לתוואי הקיר והמקום"
האם יש בתים שחיפוי לא מתאים עבורם?
"לא. חיפוי האלומיניום יכול להגיע בכל צבע ולפיכך יכולים להשתלב בכל מקום"
מה הטרנדיים העיצוביים בתחום החיפויים?
"תלוי בסגנון העיצובי של הבית, הייטקיסטי, כפרי ועוד."
לסיכום עניין, חברת ביתא נמצאת לשירותכם ומצפה לסייע לכם בכל הקשור לייצור ועיצוב מוצרי אלומיניום בבית. החברה מציעה יועצים, אשר ישמחו לשבת, לייעץ ולתכנן יחד אתכם את חיפוי האלומיניום האידיאלי עבור בית חלומותיכם. הידע הרחב של השניים מקנה לחברת 'ביתא' יתרון בשוק והם נחשבים כיום למקצועיים ביותר בתחום פתרונות חיפוי מאלומיניום.
שעות פתיחה: ימים א - ה 18:30-20:00 יום ו 14:00 - 9:00 טלפונים ליצירת קשר: *4594 | סלולרי 054-6604330 כתובת: שדרות ההסתדרות 20 חיפה כתובת המפעל: העמלים 10 חיפה
לאתר שלנו - לחצו כאן לדף הפייסבוק- לחצו כאן