נתי אהרון (34) נשוי להדר, אב לשניים (דור ורוי) הוא תושב הוד השרון, אבל בחצי השנה האחרונה היה מעט מאוד בבית. בתחילת המלחמה גויס למילואים ובמשך ארבעה חודשים פיקד על מספר פלוגות בתוך עזה. בתוך הלחימה, בעודו מתמודד עם סיטואציות מורכבות, קיבל הצעת קידום משטראוס ובחר לעשות שינוי משמעותי.
2 צפייה בגלריה
נתי אהרון
נתי אהרון
נתי אהרון. עשה שינוי משמעותי
(צילום: פרטי)

כמה שנים אתה עובד בחברת שטראוס?
"עוד מעט חמש שנים. במהלך התקופה עשיתי מספר תפקידים – חטיבת כספים, שרשרת אספקה, תפקידים ברכש, והיום בתפקיד חדש שנכנסתי אליו החודש: מנהל יחידת הרכש Indirect".
ספר על הבחירה שלך
"זה קרה כשכבר הייתי תקופה ארוכה במילואים, בתוך הרבה סיטואציות מורכבות ובהן פיקוד גדודי וגם אובדן אנשים. הדבר שהכי רציתי היה לחזור לשקט, לעבודה, לשגרה. בתוך זה הגיעה שיחת טלפון מהארגון. אמרו לי שהמנהלת שלי עוזבת, והציעו לי להגיש מועמדות לתפקיד. ההחלטה לא הייתה פשוטה, ידעתי שזה אומר לחזור ולנהל את כל היחידה בארגון, וזו אחריות מאוד כבדה במיוחד בשנה של שינויים והחלטות משמעותיות, אבל היה לי גם ברור שאני לוקח את האתגר והמושכות. אם הארגון מביע אמון היה לי ברור שנכון עבורי לעשות את זה".
כיצד הבחירה השפיעה על המשפחה?
"אשתי הבינה מייד שאצטרך להשקיע יותר זמן בעבודה, ואני חוזר לתפקיד מאתגר, במיוחד אחרי 119 יום במילואים כשהיא הייתה בבית עם שני ילדים קטנים, אבל קיבלנו החלטה בצורה משותפת. היה לי חשוב שזה שאני מתקדם לא מונע ממנה להמשיך ולהתפתח בעבודה".
היו תגובות יוצאות דופן?
"הפירגון היה מטורף ואפילו לא נתפס, גם מצד אנשים שעד לפני רגע הייתי קולגה שלהם ועכשיו מנהל. זה הוכיח לי שסביבי יש אנשים אמיתיים שבאמת פרגנו ונתנו את ברכת הדרך. זה גם מסר החוצה - בתקופה שבה במקומות אחרים מפטרים, בשטראוס החליטו לקדם מישהו שהיה תקופה ארוכה במילואים ואולי עוד יחזור בקרוב למילואים, ושוב לא אהיה נוכח תקופה ארוכה. המסר הזה מאוד חיובי בעיניי".
כיצד קיבלו את הבחירה שלך בעבודה?
"גם בעבודה וגם בצבא מבינים שחייבים לשלב את הדברים יחד. ביחידה הבינו שלא בכל מצב אני יכול להתייצב, ובעבודה מבינים שאם אקרא למילואים, אני שם הכל בצד וממשיך קדימה למען המדינה – כי זה המצב ואסור לשכוח זאת. המנהל מאוד תומך, וגם המנהלים תחתיי יכולים לעשות עבודה מעולה גם כשאני פיזית לא נמצא, וזה ממש לא מובן מאליו".
היית משנה את הבחירה שלך לו הייתה לך אפשרות?
"ממש לא. היא חידדה לי המון דברים. קיבלתי שיעור טוב לחיים מאז כניסתי לתפקיד. גם שיעור על עצמי: היכולת, המסוגלות, וגם שיעור על מקום העבודה שלי: ידעתי שאני במקום ערכי וטוב, וזה רק התחדד לי כשחזרתי מהמילואים. אני מאוד שמח על הבחירה שלי".
מה למדת בזכות הבחירה שעשית?
"למדתי על עצמי שברגע שאני מקבל החלטה אני שם במאתיים אחוז. שלם איתה לחלוטין. למדתי גם על החוסן האישי שלי. במהלך המילואים איבדתי 8 אנשים תחת פיקודי. אחד מהם חבר קרוב. הידיעה שאני יכול להמשיך למרות הקושי רק עושה אותי חזק יותר".
היית מציע לאנשים אחרים לעשות גם כן את הבחירה שלך?
"קודם כל אני מציע לכל אחד באמת לתת משהו מעצמו. התקופה הזו במילואים, כשילד בן 3 בבית חוגג יום הולדת ואני רחוק, ועוד תינוק בן 8 חודשים, שאני לא רואה, ואשתי בחופשת לידה נאלצת לעצור הכל ולא לחזור לעבודה - היא מאוד קשה, אבל אנחנו יודעים שאנו עושים הכל למען החטופים והמדינה. אני מציע לאנשים למתוח את הגבולות שלהם עד הסוף כי זה מוציא מהם דברים מאוד מיוחדים, לי זה עשה רק טוב".
אם היית יכול לחזור לימים שלפני הבחירה, מה היית אומר לעצמך?
"לא צריך לחכות, צריך לקפוץ למים".
מה אתה מאחל לעצמך בשנה הקרובה?
"הכי חשוב: שהמצב הזה ייגמר וכולם יחזרו הביתה. לעצמי אני מאחל ליהנות מכל שלב בדרך. התוצאה חשובה אבל הדרך היא השיעור הכי טוב. מעבר לזה, מאחל לעצמי לקום כל בוקר בחיוך".

2 צפייה בגלריה
המילקי הקלאסי של שטראוס
המילקי הקלאסי של שטראוס
המילקי הקלאסי של שטראוס
(צילום: שטראוס)


הבחירה הישראלית - מילקי


מעדן האהוב בישראל הוא ללא עוררין המילקי. הידעתם כי רק חמישה (!) אנשים בלבד יודעים את סוד הכנת הקצפת של המעדן?

  • את מילקי החלו לייצר בשנת 1979, בעקבות פיתוח ארוך ומחקר מקיף בקרב בני נוער ממנו עלה כי צעירים מעוניינים במעדן עם קצפת.
  • שטראוס הייתה הראשונה שפיתחה את הקצפת המסחרית ושילבה בין שוקולד וקצפת.
  • הקצפת היא אחד הסודות השמורים ביותר בחברה כאשר עד היום חמישה אנשים בלבד יודעים את סוד הכנתה.
  • למעדן התפתחו טעמים רבים במהלך השנים, ביניהם: מילקי מוס, טופ מגולגלות, חטיף מילקי קייק, מילקי תות ועוד למעלה ממאה טעמים לאורך השנים!
  • מעת לעת יוצאות מהדורות מוגבלות ומיוחדות. כך, בשנה שעברה יצאה מהדורת מילקי טריו פיסטוק כחלק מטרנד הפיסטוק ששיגע את המדינה.
  • למרות הכל, הטעם הכי נמכר של המעדן לאחר 40 שנה הוא הטעם המיתולוגי - המילקי הקלאסי.

רוצים לקרוא עוד על הבחירות הכי ישראליות? לחצו כאן

בחסות חברת שטראוס