דימיטרי צ'ופרק עשה כמעט את הבלתי אפשרי: רק בשנה האחרונה הוא עלה עם משפחתו מרוסיה לעיר חריש, והעבודה הראשונה שמצא בארץ הייתה בשטראוס.
2 צפייה בגלריה
דימיטרי צ'ופרק
דימיטרי צ'ופרק
דימיטרי צ'ופרק. עשה כמעט את הבלתי אפשרי
(צילום: פרטי)

דימיטרי (32), נשוי ואב לשני ילדים, בחר, כך הוא מדגיש לעבוד בשטראוס כי זאת חברה ישראלית והיה לו חשוב ללמד את השפה העברית והתרבות, גם דרך מקום העבודה.
ברוסיה הוא עסק בקמעונאות מזון, כך שהתחום אינו זר לו ולכן שמח להגיע לחברת מזון ישראלית ידועה.
ספר על התפקיד שלך בשטראוס.
"אני עובד מזה כשלושה חודשים כאנליסט (financial planning & analysis) במחלקה הכלכלית במטה הקבוצה. במחלקה אנחנו מאחדים את המספרים של קבוצת שטראוס ונותנים המלצות להנהלה".
מה החשיבות של תפקיד האנליסט בחברה כמו שטראוס?
"כשאנו לוקחים את כל הנתונים ומציגים את התמונה הגדולה של כל החברה ניתן להסיק מסקנות לגבי מה שהיה עד עכשיו ולגבי ההמשך. כידוע, שטראוס היא חברה גדולה שעוסקת במגוון דברים ולכן התפקיד הזה חשוב במיוחד. אנו מספקים לחברה תמונת מצב מלאה מבחינה פיננסית. דבר זה מאפשר לעשות איחוד נתונים ודו"חות פיננסים, רווח והפסד וכן תזרים מזומנים.
"המטרה היא להעביר את כל הנתונים העדכניים להנהלה ואולי גם לתת כמה המלצות - מה אנחנו חושבים שכדאי לעשות בהתאם לתמונת המצב הפיננסית ואלו צעדים ניתן לעשות כדי להגדיל את הרווחים. יש לי תואר ראשון בכלכלה ושני בתחום הבורסה והידע משני תחומים אלו בהחלט מסייע לי במהלך העבודה".
למה בחרת לעבוד בחברה ישראלית שבה כל התקשורת היא בעברית?
"עליתי ארצה לפני שנה וחצי ומאז השקעתי כמעט כל הזמן הפנוי והכסף כדי ללמוד עברית ולמצוא עבודה בחברה ישראלית, ועדיף בתחום פיננסי. אני חושב שאני ושטראוס קיבלנו אחד את השני. התכוננתי קשה לראיונות ולמדתי הרבה על החברה באינטרנט".
איך היה תהליך חיפוש העבודה שלך?
"לא היה פשוט, בהתחלה לא הצלחתי להתקדם בעיקר בגלל העברית שלי. אבל התכוננתי לראיונות באופן יסודי ולבסוף אכן התקבלתי לשטראוס, החברה שרציתי להיות חלק ממנה".
כיצד קיבלו אותך בחברה?
"האנשים שהכרתי הפכו למשפחה, אני מרגיש פה תמיכה מקיפה. העובדים עזרו לי להיכנס לעניינים, להבין את התפקיד שלי, סיפרו לי הרבה דברים על החברה עצמה כדי שאוכל גם להבין איך שטראוס עובדת".
לו היית יכול, האם היית משנה את בחירתך המקצועית בשטראוס?
"לא, כי אני חלמתי על העבודה הזו. עבודה בחברה ישראלית במקום שבו כולם דוברי עברית. זאת זכות גדולה בשבילי להיות כאן ואני מאוד שמח שאוכל להתקדם ולהתפתח".
מה למדת במקום העבודה שלך?
"אני עובד עם אנשים מקצועיים ולומד מהם בכל יום דברים חדשים. אין ספק שיחד עם הצוות שעובד איתי נוכל להגיע לגבהים חדשים בעבודה ולהפרות אחד את השני".
האם היית מציע לאנשים אחרים לעשות את מה שאתה עשית, במיוחד בתור עולה חדש?
"בוודאות כן, למרות זה שזאת דרך קשה כי אתה חייב לדעת עברית היטב. אם יש הזדמנות להשתלב במקום כמו שטראוס, אתה חייב לנצל אותה וזה בהחלט ישתלם לך. מדובר בחברה מצוינת עם אנשים טובים ומקצועיים שמאוד דואגת לעובדים שלה".
לו יכולת לחזור לרגעים שלפני הבחירה שלך לעבוד בשטראוס, מה היית אומר לעצמך?
"הייתי אומר לעצמי לא להרים ידיים ושצריך להשתמש בכל הזדמנות שהחיים נותנים לך. לא הייתי משנה שום דבר ממה שעשיתי עד עכשיו".
מה אתה מאחל לעצמך בשנה הקרובה?
"אני מאחל לעצמי להישאר 'רעב' לחיים, גם מהצד המקצועי וגם מהצד האישי. השאיפה היא לחפש אתגרים ולהתגבר עליהם, כך מרגישים סיפוק יותר גדול".

2 צפייה בגלריה
הבחירה הישראלית- פסק זמן
הבחירה הישראלית- פסק זמן
הבחירה הישראלית- פסק זמן
(צילום: שטראוס)

הבחירה הישראלית - פסק זמן


פסק זמן מתוצרת שטראוס-עלית מיוצר מאז שנת 1982 והפך למלך החטיפים. זוכרים את הפרסומת שלו משנות ה-80 שהפכה לקאלט?
  • פסק זמן מיוצר במפעל הממתקים של שטראוס עלית בנוף הגליל.
  • החטיף לקח על עצמו את התפקיד להזכיר לנו שמדי פעם צריך לקחת הפסקה מהאינטנסיביות של החיים בשביל רגע מתוק ואישי והחל מ2007- הרעיון של "רגע מתוק" הפך לסיסמא של המותג.
  • במהלך השנים, הושקו חטיפים נוספים בסדרה לצריכה אישית - פסק זמן bite big, פסק זמן red, פסק זמן play.4
  • במקביל התווספו לסדרה מאגדות )שלישיית חטיפים באריזה אחת (ומיני חטיפים בשקית, לצריכה משפחתית ביתית) ולאורך השנים המותג הוביל טרנדים כמו חטיף גלידה פסק זמן, אצבעות פסק זמן וגרסאות עם שוקולד לבן.
  • המותג מקדם ערכי מודעות בקהילה ובשנה שעברה בחודש אוקטובר הושקה מהדורה ורודה כחלק מחודש העלאת המודעות לסרטן השד.
  • הפרסומות הזכירה ביותר של פסק זמן היא הפרסומת עם צ'ארלס, הרץ בערבות קניה, נעצר ברמזור אדום ולוקח פסק זמן.
  • כיום ישנם שישה סוגים של פסק זמן בסדרת החטיפים כשהנמכר ביותר מביניהם הוא הקלאסי.

רוצים לקרוא עוד על הבחירות הכי ישראליות? לחצו כאן

בחסות חברת שטראוס