שירה ישראלי (34) היא אישה חרדית ואם לחמישה ("מגיל שלוש עד 15") תושבת בני ברק. מה שלא מנע ממנה לבחור לעבוד כמנהלת צוות פיתוח של אתרי הסחר בחברת שטראוס למרות שהעבודה כרוכה בניהול צוות המורכב מכל גווני החברה הישראלית: יהודים, מוסלמים, דתיים וחילוניים.
3 צפייה בגלריה
שירה ישראלי
שירה ישראלי
"בוחרים את האנשים שהכי טוב יהיה לעבוד איתם". שירה ישראלי
(צילום: שטראוס)

ספרי על התפקיד שלך בחברה.
"הגעתי ל"שטראוס" לפני כשנה וחצי, מנהלת אתרי הסחר בדיגיטל. הצוות שלי אחראי על פיתוח אתר קפה עלית ואתר המוצרים הנלווים של החברה, מים ומוצרי תמי 4".
ספרי על הבחירה שלך.
"הבחירה הייתה שינוי גדול כי עד אז עבדתי בחברת ביטוח גדולה. שינוי מהעולם המקצועי והטכנולוגי שקודם הייתי חלק ממנו ועולם תוכן שונה. כמובן, היה גם שינוי בהרכב כוח האדם שאני מנהלת. הקמתי צוות שכולל ארבעה גברים: יהודים/חילונים/מוסלמים".
היה קושי?
"בסופו של דבר, בוחרים את האנשים שהכי טוב יהיה לעבוד איתם בשביל המטרה שעבורה אנחנו עובדים. השילוב הוא משהו שלמדתי ממנו המון ויש שיתוף פעולה מצוין. "שטראוס" חברה הטרוגנית ואני באה ממקום פתוח. מבחינתי הבסיס זה להיות נעים לסביבה כדי לפתח קשרי עבודה תקינים ונעימים".
כיצד הבחירה השפיעה על המשפחה?
"עיקר הקושי הוא עבודה אינטנסיבית, אבל המשפחה וכמובן בעלי תומכים ומבינים את הצורך. כולנו עובדים ועושים את מה שאוהבים".
היו גם תגובות יוצאות דופן?
"בסביבה שלי כולם עובדים במגוון חברות במשק אז לא הייתה תגובה מיוחדת. יש יתרון גדול בלעבוד בחברה ישראלית הטרוגנית, כולנו חלק מהחברה הישראלית. השילוב של בית ועבודה לחוצה הוא לא חדש, כולם מכירים אותי ויודעים שתמיד עבדתי קשה והצלחתי לשלב עבודה ומשפחה".

3 צפייה בגלריה
שירה ישראלי
שירה ישראלי
"יתרון גדול בלעבוד בחברה ישראלית הטרוגנית" שירה ישראלי
(צילום: שטראוס)

כיצד קיבלו את הבחירה שלך במקום העבודה?
"המנהלות שלי מאוד תומכות ומכילות. העבודה מאפשרת שילוב של בית-עבודה עם שעות גמישות ועם אפשרות להמשיך מהבית. משאבי אנוש ב"שטראוס" מדהימים, כל הזמן עוקבים ורואים שהכל בסדר והסביבה נעימה. היתרון הגדול הוא שהחברה לא רק מכילה ותומכת אלא גם מעריכה. את מקבלת כל הזמן פידבקים וזה חשוב. אם אתה משקיע, חשוב לך לקבל את ההערכה ופה זה קורה".
היית משנה את הבחירה שלך לו הייתה לך אפשרות?
"לגמרי לא. למדתי המון מהבחינה האישית, למדתי להכיר עוד אנשים, סגנונות אחרים וגם מבחינה עסקית למדתי והתפתחתי".
מה למדת בזכות הבחירה האמיצה שעשית?
"למדתי שאני יכולה לנהל גם צוות שהוא שונה ממני. בעבר תמיד הייתה לי אישה בצוות, ועכשיו למדתי שאפשר לנהל ולעבוד גם עם אנשים עימם קיימים פערים והם שונים ממני. תמיד אפשר להגיע לשיתוף פעולה מצוין, לתוצאות אפקטיביות והשמים הם הגבול".
האם היית מציעה לאנשים אחרים לעשות את הבחירה שלך?
"כן. זה כמובן תלוי בכל אחד, מהרקע שהוא מגיע ולפעמים יכולים להווצר קשיים, צריך לקחת הכל בחשבון ועם זה להתקדם. מניסיוני זה אפשרי, כולנו בני אדם, ואפשר להצליח לשמור על קווי היסוד שאיתם אני באה, זה לא שינה אותי, רק התקדמתי יותר מקצועית".
בפרספקטיבה של זמן: כיצד את רואה את הבחירה שלך אז וכיצד את רואה אותה היום?
"כשעשיתי את הבחירה פחות חשבתי על העומס, השינוי המקצועי – להגיע לעולם הדיגיטל שהוא כל הזמן חי ומשתנה. זה לא משהו שחשבתי עליו, אבל כשהגעתי למדתי לשחות במים ולהתמקצע בעולם טכנולוגי חדש ומאתגר".
אם היית יכולה לחזור לימים שלפני הבחירה, מה היית אומרת לעצמך?
"עם השקעה ונכונות הכל אפשרי. אני לא מתחרטת בכלל".
מה את מאחלת לעצמך בשנה הקרובה?
"לכל עם ישראל שנה של חירות, שהחטופים יחזרו, שהמלחמה תסתיים בניצחון שלנו. בריאות ואושר לכולם. לעצמי – להמשיך להצליח ולהמשיך ליהנות".

3 צפייה בגלריה
שמן זית  כתית מעולה יד מרדכי
שמן זית  כתית מעולה יד מרדכי
שמן זית כתית מעולה יד מרדכי
(צילום: שטראוס)

הבחירה הישראלית - שמן זית כתית מעולה יד מרדכי


יצור שמן הזית במפעל יד מרדכי החל לפני 20 שנה עם הקמת קו יצור משוכלל ומעבדה מתקדמת במקום. עד היום יד מרדכי היא מיצרניות שמן הזית הגדולות והמובילות בישראל.
טעמו הייחודי של שמן הזית נוצר הודות לשילוב מושלם בין ידע רב שנים, בחירה מוקפדת בזני זיתים בעלי מאפייני טעם וארומה מגוונים, גידול עצי הזית בקרקע ואקלים מתאימים ומומחיות בלתי מתפשרת.
מימים עברו ועד היום, נמסקים ברחבי הארץ בכל מסיק יותר מ-10 זני זיתים שונים, כשלכל אחד מהם מראה, מאפייני טעם, ארומה וניחוח שונים משלו.
השימוש בשמן הזית הפך בשנים האחרונות נפוץ יותר והוא נחשב למלך של המטבח, המרכיב הראשון כמעט בכל תבשיל הנותן חתימת טעם ייחודית ומחבר בין חומרי הגלם.
שמן הזית של יד מרדכי מגיע ברובו מבתי בד בישראל וחלקו מחוצה לה ומיוצר ביצור מקומי על ידי המומחים של יד מרדכי. השמן מופק בתהליך של כבישה קרה מזיתים שנבחרו בקפידה ומלווה בבקרת איכות קפדנית.
בשנת 2023 הצטרף מוצר חדש למבחר שמני הזית של יד מרדכי: שמן זית באריזת בקבוק לחיץ. אריזה נוחה לשימוש, שאינה שבירה ומתאימה למבחר שימושים: בבית, בעבודה, בטיולים ובכל מקום.

רוצים לקרוא עוד על הבחירות הכי ישראליות? לחצו כאן

בחסות חברת שטראוס