באיזה מקום נוסף על הגלובוס תוכלו למצוא מקום עם כל כך הרבה סטרס כמו מדינת ישראל? כנראה שגם אם תתאמצו ממש לא תצליחו.
הפקקים, המגפות, הפוליטיקאים, הצבא, העבודה והמטלות היום יומית בחיים שלנו יכולים להלחיץ מאוד. מחקרים שונים מצאו והוכיחו שלחץ משפיע בצורה מאוד שלילית על הבריאות, הגוף והיכולות שלנו. זו בדיוק אחת הסיבות שבמרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט (קמפוס וינגייט) מתקיימים לימודי תרפיה באומנויות ובתנועה. מדובר בתוכנית שמזמינה בוגרי תואר ראשון ומעלה במקצועות הוראה, חינוך, חינוך מיוחד, ניהול, טיפול ועוד ללמוד איך לסייע לאחרים באמצעות טיפול בתנועה, תיאטרון ואומנויות.
1 צפייה בגלריה
סטודנטים
סטודנטים
לחוצים? אולי זה הפתרון בשבילכם
(צילום המחשה: shutterstock)
המטרה של התוכנית הייחודית הזו, היא לרכוש כלים מקצועיים לטיפול ושיקום באמצעות מגוון ושילוב אומנויות. הגישה של התוכנית מבוססת על תפיסות פסיכולוגיות, אנליטיות וחינוכיות. גישת ההכשרה הינה הוליסטית ודוגלת באיתור וגילוי כוחות -על הקיימים, אך רדומים, בכל אדם ומבוססת על מושג EXTRABILITY שפרץ את הדרך לשינוי תפיסת השיקום ממחלה להחלמה ולכתיבת חוק השיקום בישראל.
יוצרי התוכנית רואים באומנות כלי טבעי וראשוני שבאמצעותו מביעים בני האדם את הייחודית שלהם ויוצרים תקשורת עם הסביבה. תהליך הלמידה בתכנית מאפשר ללומד ולגלות את הכוחות הפנימיים הטמונים באדם, להצמיח אותו כאיש מקצוע מיומן מכיל ואמפטי. כמו כן, הלומדים בתכנית רוכשים כלים להנחיית קבוצות טיפוליות לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים בכל הגילאים ומקבלים תעודת מנחה קבוצות טיפוליות בגישת "מעגלי הלב" - גישה המובילה את שילוב הממד הרגשי בהנחייה באמצעות תנועה , תיאטרון ואמנויות.
הסטודנטים בתוכנית המיוחדת הזו ישתתפו בכל תקופת לימודים בקורסים בגישת "מעגלי הלב" המובילים את הקידום של מקום הרגשות בתחומי ההוראה, הטיפול והשיקום. הלימודים יכשירו אותם את הסטודנטים לעבודה בתחומים האלה וגם יקדמו הוראה מבוססת רגשות באמצעות תנועה , תיאטרון אומנויות.
התכנית כוללת השתתפות פעילה ויזמות של הצוות והסטודנטים בימי עיון וקונגרסים מקצועיים בארץ ובחול" לקידום תחום "הרגשות כגשר לחיים". הקורסים הנלמדים בתוכנית מועברים בעזרת מומחים יזמים בתחום השיקום בארגונים מובילים בארץ ובחו"ל.
כדי להתקבל לתוכנית נדרשים למועמד תואר ראשון, סיום 4 קורסים בפסיכולוגיה, 600 שעות בתנועה ו/או אומנות וראיון קבלה אישי. התוכנית מתפרסת על פני 3 שנים, ומבוססת על הגישה הדוגלת בהתפתחות תלת שלבית. שנה ראשונה מיועדת להתפתחות אישית של הסטודנט והכנה לקראת הסטאז' רק החל מהשנה השנייה והשלישית. שלב ההכנה קריטי להכשרת עולמו הפנימי רגשי של הסטודנט לקראת הכשרתו המקצועית בתחום התרפיה.
כאמור התכנית רואה בהתפתחות אישית בסיס ומנוף להמשך התפתחות מקצועית, בנוסף להיבטים אקדמיים, תיאורטיים ומחקר וכוללת הכשרה מעשית עם ליווי והדרכה. מי שיעמוד בכל דרישות התוכנית ויסיים אותה בהצלחה יקבל תעודת מטפל באמצעות אומנויות או בתנועה, תעודת מנחה קבוצות טיפוליות בגישת "מעגלי הלב" ותעודת שיקום באמצעות אמנויות מטעם בתי הספר ללימודי תעודה והשתלמויות של המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט.
אז למה כדאי לכם ללמוד את התחום הזה דווקא אצלנו?
כי הלימודים במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט (קמפוס וינגייט) יעניקו הכשרה אקדמית שמשולבת בהכשרה מקצועית בתחומי התנועה, האימון, השיקום, הספורט וההוראה. הלימודים בקמפוס וינגייט יעניקו לכם חוויה אקדמית ומקצועית כאחד. יש כאן אירועי חברה ותרבות, אירועים חגיגיים וטקסים בעלי אופי חינוכי ולאומי שהם חלק בלתי נפרד מחיי הקמפוס. אנחנו גם מעודדים את הסטודנטים לחקור את עבודת הטיפול ולכתוב מאמרים ולהציגם בכנסים בארץ ובינלאומיים.
פרטים נוספים ניתן לקבל בימים פתוחים שיערכו במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט (קמפוס וינגייט) ב-28/7/22 בין השעות 16:00-18:00 וב-29/7/22 בין השעות 09:00-12:00.
פורסם לראשונה: 18:49, 14.07.22