"אלוף פיקוד מרכז יהודה פוקס, בוגר האוניברסיטה הזו, נמצא במלחמה בחזית אחרת. ויש עליו איומים מגורמים בזירה פנימית. אני פונה מכאן לאותם גורמים פנימיים - תפסיקו עם זה. בלתי אפשרי למלא את המשימות שמטלות עליו, בשעה שקבוצה קטנה שאיבדה עכבות ואחריות מאיימת על חייו. אני רוצה לשלוח לו מכאן חזק ואמץ".

פרופ' רייכמן
(צילום: לייבגיבינג)


בדברים נוקבים אלה פתח פרופ' אוריאל רייכמן, נשיא מייסד ויו״ר הדירקטוריון של אוניברסיטת רייכמן, את ועידת "ידיעות תקשורת" והסוכנות היהודית שהתקיימה באוניברסיטה.

3 צפייה בגלריה
פרופסור אוריאל רייכמן
פרופסור אוריאל רייכמן
פרופסור אוריאל רייכמן
(צילום: דניאל כהן)

פרופ' רייכמן התייחס בדבריו למצב הכלכלה בזמן המלחמה והדגיש את הצורך בחשיבה לעומק אודות הבעיות המרכזיות של החברה הישראלית, כזו שגם האוניברסיטה ובכיריה מעורבים בה באופן פעיל.

3 צפייה בגלריה
האלוף יהודה פוקס
האלוף יהודה פוקס
האלוף יהודה פוקס
(צילום: דובר צה"ל)

הדברים נאמרו במסגרת הוועידה "עסקים לא כרגיל" ביוזמת "ידיעות תקשורת", קבוצת המקומונים הגדולה בישראל, שהתקיימה היום (ד') באוניברסיטת רייכמן.
הוועידה, בשיתוף הסוכנות היהודית והפקולטה לכלכלה על שם טיומקין באוניברסיטת רייכמן, היתה הראשונה מסוגה בתקופת המלחמה, ועסקה בין היתר בסוגיות כגון סוגיית הפיצויים לעסקים, הקפאת תקציבים, שינוי תפיסה פיננסית בזמן משבר וכיצד ניתן לסייע לעסקים בגדלים שונים לצלוח את התקופה המורכבת הזו.
בין הדוברים על הבמה היו כלכלנים בכירים, ראשי רשויות, נציגי הממשלה וכמובן בעלי עסקים ומובילי חברות.
צפייה בכל הדוברים והפאנלים במסגרת הוועידה - בעמוד המיוחד ב-mynet.